De ce n-am mai scris? ...

As vrea sa imi dau si eu un raspuns la intrebarea asta dar pur si simplu nu stiu... nu am mai scris de mult, poate de prea mult timp. Si asta nu numai aici pe blog, nu am mai scris ceva de foarte multa vreme, oare mi-am pierdut inspiratia?  nu... nu are cum sa fie asta... dar oare ce se intampla, sau mai bine zis ce s-a intamplat?

Au trecut cateva luni bune de cand nu am mai publicat nimic, nu am mai publicat urmatoarea parte a povestioarei pe care am inceput-o acum ceva timp si cu regret o spun "Imi pare rau!" . Sunt sigur ca voi continua ce am inceput... in curand, dar acum as vrea doar sa scriu despre ceva real, despre mine poate....

Oare ar fi rau daca acest blog ar deveni pentru un timp un jurnal, o oglinda a sufletului meu in care fiecare sa se priveasca si sa se si regaseasca poate in anumite situatii ale vietii mele? Eu unu cred ca NU!

 Hmmm....ciudat, dintr-o data  ma simt iar ca acasa aici, chiar de la primul articol dupa atata timp ...

See you next time....


                                                                                                  by   Christian ...

2 comentarii:

Imi place povestea foarte mult. Pacat ar fi sa te opresti din scris. Merita si un jurnal al tau sa fie citit. Esti o persoana plina de calitati.

 

@Anonim O sa continui sa scriu. Simt ca trebuie sa o fac. Primul pas a fost deja facut aseara cand am pus partea a 8-a din compozitia mea :)

Multumesc de aprecieri :)

 

Trimiteți un comentariu

 
online counter